Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LOUBOUTIQUE.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
1. Właścicielem sklepu internetowego LOUBOUTIQUE.PL jest firma
LOU BOUTIQUE S.C. 
ul. Słowicza 20, 98-100 Łask
NIP: 8311636141
REGON: 367530854
zwana dalej Sprzedawcą.
2. Regulamin jest podstawą do zawarcia umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
3. By umowa sprzedaży została zawarta, warunkiem jest zaakcpetowanie regulaminu przez Klienta.
4. Ceny na stronie sklepu internetowego LOUBOUTIQUE.PL są podane w polskich złotówkach, zawierają aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT. Brak ukrytych kosztów.

2. ZASADY ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY MIĘDZY SPRZEDAWCĄ A KLIENTEM.
1. Dostępne są dwie mozliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym:
1.a: Rejestracja konta z podaniem loginu i hasła.
1.b: Złożenie zamówienia bez obowiązku rejestracji konta.
2. W każdej z wyżej wymienionej możliwości złożenia zamówienia niezbędne będzie wypełnienie formularza zamówienia, zawierającego dane Klienta, które wykorzystywane są jedynie na potrzeby zrealizowania danego zamówienia.
3. Wypełnienie formularza wiąże się z jednoczesną akceptacją Regulaminu przez Klienta oraz zawiązaniem umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
4. Łączna cena zamówionych produktów jest widoczna w podsumowaniu zamówienia, wraz z inforamacją o kosztach dostawy.
5. Po przyjęciu zamówienia, Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klientka o przyjęciu tego zamówienia do realizacji.
6. W systemie sklepu zamówienie zostaje zapisane, stanowiąc tym samym dowód zawarcia umowy między Sprzedawcą a Klientem.

3. SPOSOBY PŁATNOŚCI W SKLEPIE LOU BOUTIQUE.PL
1. Przelew elektroniczny na rachunek bankowy Sprzedawcy za pomocą serwisu PayPal.
2. Przelew elektroniczny na rachunek bankowy Sprzedawcy.
3. Płatność gotówką za pobraniem, płatne Kurierowi przy odbiorze zamówionej paczki.

4. TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE.
1. W przypadku, gdy Klient wybrał opcję płatności elektroczniej, automatycznie zobowiązuje się do uiszczenia pełnej wartości zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 2 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. Nie wypełnienie tego obowiązku przez Klientka skutkuje zerwaniem umowy sprzedaży z winy Klienta.
2. Przy wyborze płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za zamówienie przy dostawie dokonywanej przez Kuriera.
5. WYSYŁKA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA.
1. Stawki dostawy oparte są na cenniku firmy kurierskiej DPD Polska.
2. Dostawa zamówienia dostępna jest w granicach Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Dostawa zamówienia jest odpłatna, poza wyjątkami, które będą zawarte w umowie sprzedaży.
4. Koszty dostawy nie są kosztami ukrytymi, wszelkie informacje są umieszczone w zakładce "Wysyłka" oraz są widoczne podczas zawierania umowy sprzedaży.
5. Czas dostawy dostarczenia zamówienia przez kuriera na terenie Polski wynosi od 1 do 4 dni roboczych.
5.a: Sprzedawca zastrzega sobie wszelkie roszczenia w kwestiach dotyczących dostawy paczki przez Kuriera t.j.: opóźniona dostawa, uszkodzona paczka itp.
5.b: Wszelkie wyżej wymienione uniedogodnienia nie stanowią winy Sprzedawcy, reklamacje i skargi należy kierować do firmy kurierskiej obsługującej dostawę zamówienia.
5.c: Warunkiem reklamowania paczki uszkodzonej w trakcie dostarczania jej do klienta jest sprawdzenie paczki w obecności kuriera. W przeciwnym wypadku, Sprzedawca nie jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji luz zwrotu z powodu uszkodzonego towaru.
5.d: Sprzedawca gwarantuje, iż z magazynu sklepu wydawany jest towar nieuszkodzony i pełnowartościowy.

6. REKLAMACJE I ZWORTY.
1. Podstawą do reklamacji bądź zwrotu towaru jest paragon fiskalny.
2. Zwracany towar musi być odpowiednio zabezpieczony przed możliwymi uszkodzeniami.
3. Klient zobowiązuje się wypełnić formularz zwrotu/reklamacji.
4. Odpowiednio zabezpieczony i zapakowany produkt należy odesłać na adres siedziby firmy: LOU BOUTIQUE S.C., ul.Słowicza 20, 98-100 Łask wraz z paragonem fiskalnym oraz prawidłowo uzupełnionym formularzem zwrotu/reklamacji. Formularz zwrotu/reklamacji dostępny jest w zakładce "Odstąpienie od umowy" .
5. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do złożonego zwrotu/reklamacji nie później niz do 14 dni roboczych od daty złożonego wniosku. Warunkiem rozpatrzenia złożonego wniosku jest poprawnie wypełniony formularz oraz dołączony paragon fiskalny za dany produkt. Produkt nie może nosić znamion użytkowania. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do późniejszego rozpatrzenia wniosku w przypadku błędnie wypełnionego formularza bądź braku dołączonego paragonu fiskalnego.
6. Zgodnie z Prawem Konsumenta, Klient ma prawo do odesłania produktu bez podawania wyraźnych przyczyn w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Wszelkie koszty wysyłki zwrotnej należą do Klienta. Klient nie ponosi innych kosztów związanych ze zwrotem produktu.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.

7. POLITYKA PRYWATNOŚCI.
1. Właściciel sklepu LOUBOUTIQUE.PL jest administatorem danych osobowych.
2. Podawanie przez Klienta danych osobowych nie jest obowiązkowe, z zastrzeżeniem, iż niepodanie niektórych danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
3. Klient ma bezgraniczny dostęp do swoich danych, ma prawo na ich zmianę/poprawę. Klientowi przysługuje również prawo do zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

8. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
2. Kwestie prawne, które nie zostały zawarte w Regulaminie sklepu LOUBOUTIQUE.PL mają zastosowanie w powszechnie obowiązujących przepisach prawa polskiego.

9. SŁOWNIK POJĘĆ.
SPRZEDAWCA - LOU BOUTIQUE S.C. ul. Słowicza 20, 98-100 Łask
KLIENT - podmiot dokonujący zakupu dobra na rzecz własnego użytku oraz nabywający prawa do jej własności.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA - Usługa, dzięki której zachodzi mozliwość złożenia zamówienia wybranych produktów.
PRODUKT - rzecz ruchoma dostępna w sklepie będąca przedmiotem zawierania umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
UMOWA SPRZEDAŻY - umowa zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego LOUBOUTIQUE.PL między Sprzedawcą a Klientem dotycząca zamówienia danych produktów.
ZAMÓWIENIE - złożenie woli Klienta na zakup danego produktu za pomocą formularza zamówienia, które w swojej konsekwencji dąży do zawarcia umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel